با پیامک از آخرین وضعیت سربازی خود مطلع شوید
.
تبلیغات
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سردار ابراهیم کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: در راستای کاهش مراجعات حضوری شهروندان به سازمان وظیفه عمومی و همچنین افزایش سطح کیفیت ارائه خدمات سامانه پیامکی سازمان وظیفه عمومی ناجا به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ از چندی پیش راه اندازی شد.

+

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اضافه کرد: بر این اساس مشمولان باید برای طرح پرسش خود علامت سوال(؟) را به شماره سامانه پیامک فرستاده و پس از آن برای اطلاع از آخرین وضعیت مشمولی خود عدد ۱ را به همراه کد سخا و کد ملی به این سامانه ارسال کنند.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این سامانه امکان دسترسی به انواع خدمات سازمان وظیفه عمومی ناجا با ارسال پیامک‌ فراهم خواهد بود، افزود: برای بهره‌مندی از این خدمات مشمولان می‌بایست تنها یک کد که به آن کد سخا گفته می‌شود را با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ دریافت کنند.

کریمی افزود: برای اطلاع به رسیدگی به پرونده را باید عدد ۲ را به همراه کد سخا و کد ملی به سامانه کد ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ ارسال کرد و برای اطلاع از وضعیت رسیدگی به تعویض کار نیز باید عدد ۳‌، کد سخا و کد ملی به این سامانه فرستاده شود.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک خدمات غیرحضوری این سازمان برای ارائه به مشمولان ارتقاء یابد.




:: بازدید از این مطلب : 653
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسر دلالی ممقانی
ت : چهار شنبه 2 بهمن 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی